OpticPro 4800P og XP
Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 07-03-04 14:03

Hej ifølge Plustec kan denne scanner ikke benyttes under XP, men flere
steder har jeg dog fundet drivere, som skulle kunne få den til det.

Det virker dog ikke for mig - mangler også et brugerfladeprogram (Action
manager).

Er der nogle derude, som har nogle erfaringer med dette problem?

Lars

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-03-04 15:19

"Lars Holm Thomsen" <aslakFJ-ERNtoke@yahoo.dk> wrote in message
> Det virker dog ikke for mig - mangler også et brugerfladeprogram (Action
> manager).

Vuescan?

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 07-03-04 16:15

Tak for svaret, men det virker desværre ikke:

Fra vuescan help file:

Unsupported scanners:

a.. All parallel-port models