Pci - Grafikkort
Fra : Laryea

Dato : 06-03-04 01:37

Hejsa.
Jeg kender en der har et indbygget Grafik kort i sin comp. Personen vil
gerne have andet og bedre grafik kort i, men der forefindes ingen AGP port i
mobo. Så det jeg vil hører om, er om der er nogen der har erfaringer med Pci
Grafik kort og om det kan betale sig at få fat i sådan et?

På forhånd tak

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 06-03-04 06:44

"Laryea" <bdlaryea@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
Pci
> Grafik kort og om det kan betale sig at få fat i sådan et?

Det er vel ikke kun et spørgsmål om at få et nyt grafikkort - det gamle skal
vel også kunne disables i bios - kan det det ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Laryea

Dato : 06-03-04 15:33

Har ikke forhørt mig om det kan slås fra, men arb på sagen.

Fra : Anders Pedersen

Dato : 06-03-04 08:18

On Sat, 6 Mar 2004 01:36:46 +0100, "Laryea" <bdlaryea@stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>mobo. Så det jeg vil hører om, er om der er nogen der har erfaringer med Pci
>Grafik kort og om det kan betale sig at få fat i sådan et?

Forkert gruppe
den skal i
dk.edb.hardware.grafikkort.

husk lige at tjekke manualen til bundkortet om hvordan det onbaord
grafikkort slåes fra.

pci grafikorot er ofte dyrer
et pci grafikkort kan findes på gate2prices og edbpriser
Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen
Ved epost fjern NOSPAM

Fra : Laryea

Dato : 06-03-04 15:33

Ups Sorry, syntes bare ikke jeg kunne finde den rette rigtige gruppe