Mangler driver
Fra : Finn I

Dato : 05-03-04 20:29

Jeg har et Pinnacle Studio DV kort med Firewire men jeg har ingen driver
(CD'en er beskadiget). Jeg har forsøgt på Pinnacle' hjemmeside men her er
der opdateringer til Cd'en (og hvad hjælper det når den ikke virker)

Er der nogen som har en ide (evt vil lave en kopi til mig af deres egen)?

NB Jeg kører WinXP

Finn I

Fra : jan larsen

Dato : 06-03-04 15:09

Hej.

Prøv om der skulle være noget her: http://www.video-drivers.com/

Jan

Fra : Finn I

Dato : 08-03-04 20:05

"jan larsen" <test@west.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv om der skulle være noget her: http://www.video-drivers.com/

Helt fin side egentlig men jeg fandt desværre ikke noget som passede.

Finn I

Fra : PA

Dato : 08-03-04 08:51

"Finn I" <f12@minemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mvh
> Finn I
>
> XP har sin egen driver til Pinnacle Studio DV kort med Firewire (Texas
instrument OHIC)
MVH Per

Fra : Finn I

Dato : 08-03-04 20:04

"PA" <peralm@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> XP har sin egen driver til Pinnacle Studio DV kort med Firewire (Texas
> instrument OHIC)

Den har jeg prøvet men der kommer en fejl meddelelse om at hardware ikke
fungere korrekt.

Finn I

Fra : Kim Michael Larsen

Dato : 10-03-04 23:40

> Jeg har et Pinnacle Studio DV kort med Firewire men jeg har ingen driver
> (CD'en er beskadiget). Jeg har forsøgt på Pinnacle' hjemmeside men her er
> der opdateringer til Cd'en (og hvad hjælper det når den ikke virker)

Prøv at se om du kan bruge den her side.

ftp://ftp.pinnaclesys.com/Pub/

mvh Kim.