Efterlyser gammel Canon bjc-150 driver
Fra : M.I

Dato : 05-03-04 17:12

Hej NG

Jeg mangler desperat en dansk driver til en gammel Canon bjc-150 printer.
Ingen af operativsystemerne kan finde den selv, den nærmeste (bjc-130)
fungerer ikke. Jeg har spurgt canon, men de kan ikke hjælpe, men de siger
nej. Jeg kan finde den på engelsk, tysk og fransk på Canons hjemmeside, men
for de første laver den konflikt på et danske operativsystem, og for det
andet kan min bedstemor ikke engelsk og det er hendes maskine, den skal
installeres på.
Sidder der tilfældigvis nogen inde med en, ville jeg meget gerne have den
tilsendt. Eller andre tips er selvf. også velkomne.

Vh Mi

crosspost; dk.edb

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-04 17:28

Hey!

Her er til win 3.1 og 95....
http://www.canon.dk/bruhn.nsf/be4caae8324cc4cbc12564b7002bd7f1/8b00019f8f09f
d2ac125675300468095?OpenDocument

Kunne være du skulle skrive til hvilket styresystem du skal bruge til.....

Mvh
Aksel Spandet

Fra : M.I

Dato : 05-03-04 17:45

> Kunne være du skulle skrive til hvilket styresystem du skal bruge til.....
>
> Mvh
> Aksel Spandet

Tak for linket. Den havde jeg prøvet. Den er også på engelsk og jeg kunne
ikke få den til at fungere.
Mht operativsystemet er det Windows 98

M.I

Fra : Mich@el