Findes det ?
Fra : Kim Larsen

Dato : 05-03-04 00:43

Hej i gruppen

Nu har jeg langt om længe fået opgraderet min maskine. Abit IC7-MAX3 med en
P4 2.8 og 1 Gb Kingston DDR 3200 RAM, men jeg er stødt på nogle problemer,
der er nogle få spil jeg ikke kan spille mere. Nogle vil slet ikke starte
andre fortæller at de vil have mindst 100 Mb RAM, og andre igen er
simpelthen så langsomme i opstarten at man skulle tro jeg havde en 33 Mhz
monteret. Det skal dog siges at det er lidt ældre spil, og at jeg ikke har
problemer med nyere spil. Så var det jeg tænkte, man kan få et lille program
der kan nedsætte hastigheden på ens cpu, men findes der så også et program
der kan "nedsætte" mængden af RAM ?

Kim Larsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-03-04 10:38

In article <4047bee9$0$95106$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
mythos###@tdcadsl.dk says...

> der kan nedsætte hastigheden på ens cpu, men findes der så også et program
> der kan "nedsætte" mængden af RAM ?

Prøv at søge et par uger tilbage i dk.edb.system.ms-windows - der har
det været omtalt.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 09-03-04 12:51

"Kim Larsen" <mythos###@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> .... nogle få spil jeg ikke kan spille mere. Nogle vil slet ikke starte
> andre fortæller at de vil have mindst 100 Mb RAM, .....

Ikke mig bekendt, men prøv at slå fra / nedsætte størelsen på swap-filen
så du ikke kommer over 2 GB. nogle programmer har det problem at
de ser Rammængder over 2 GB som et negativt tal (2 GB = -26 MB)

--
Henrik Nielsen
henrik@configdata.dk