MX900 + USB dongle
Fra : Claus Nielsen

Dato : 03-03-04 23:11

Hejsa

Jeg har lige købt Bluetooth Desktop MX fra Logitech og det virker kanon på
min stationære. Her er Logitech's Bluetooth Hub sat til.

Nu vil jeg så gerne have muligheden for at bruge musen MX900 på den bærbare
med en "almindelig" Bluetooth USB Dongle, så den er helt ledningsfri. Men
det kan jeg ikke umiddelbart få lov til. OS er WinXP Pro, alt opdateret.

Jeg har lånt en Trust BT120 USB Dongle, som jeg har installeret på den
bærbare, og jeg kan også finde enheden MX900, jeg kan bare ikke få lov til
at gøre noget. Der står "ingen tilgængelige tjenester" under MX900 enheden.
Det er som om musen ikke vil fortælle at den er en mus

Hvad skal jeg gøre? Kan ikke forestille mig Logitech har været så dumme at
de siger at MX900 kun virker med deres egen hub, når de reklamerer med at
den er kompatibel med "alt andet".

Kan der anbefales andre Bluetooth USB Dongles? Skal have købt en når det
kommer til at virke

mvh Claus Nielsen