Køb af PC-system
Fra : Mogens Kristensen

Dato : 03-03-04 12:14

Hej !
Jeg mangler lidt assistance for køb af et færdigbygget PC-system uden skærm.
Systemet skal anvendes til : tekstbehandling
billedebehandling
musik
lidt grafik
internet

systemet må godt være lidt hurtigt ,mulighed for tilslutning af skærm til
parallel port ,samt udvidelses slots - AGP og PCI - og en DVD brænder der
kan læse og skrive diverse skiver.
Håber der er nogle der vil give nogle fornuftige bud og en god sammensætning
, har selv prøvet at kigge på de lange rækker af tilbud der findes her på
nettet ,med det er svært når der mangler noget viden.
På forhånd tak. Mvh Mogens

Fra : Peter T.

Dato : 03-03-04 12:46

Mogens Kristensen wrote:

> Hej !
> Jeg mangler lidt assistance for køb af et færdigbygget PC-system uden
> skærm. Systemet skal anvendes til : tekstbehandling
[snip]

Faktisk enhver færdigsamlet pc dækker dine behov, hvis du blot sørger for
at opgradere den med dvd-brænder og 512 MB ram hos din forhandler.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : No1

Dato : 03-03-04 18:00

> systemet må godt være lidt hurtigt ,mulighed for tilslutning af skærm til
> parallel port ,samt udvidelses slots - AGP og PCI - og en DVD brænder der

Skærm til parallelport - det har jeg aldrig hørt om. Er det et eller
andet meget specielt display? Normale tilslutningsmuligheder for skærme
er VGA, DVI og tv-out.

Fra : Mogens Kristensen

Dato : 04-03-04 10:23

Hej !
Tak for svar.
Kan godt forstå det har skabt undring med den skærm, det skal selvfølgelig
til printer. Har man nogle forslag til hvor indkøb er OK ?
MVH Mogens

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 04-03-04 16:44

"Mogens Kristensen" <mogenskristensen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan godt forstå det har skabt undring med den skærm, det skal selvfølgelig
> til printer. Har man nogle forslag til hvor indkøb er OK ?

www.bjtrading.dk

Se på deres ugetilbud. Det er ok computere til rimelige priser.

Kurt