Musemarkøren løber løbsk ved opstart
Fra : Steffen

Dato : 02-03-04 21:29

Ca. hver tredje gang jeg tænder computeren, begynder musemarkøren at flintre
rundt på skærmen, så jeg er nødt til at genstarte maskinen. Styresystemet er
XP Pro. Musen er en Logitech Cordless Mouse. Det spiller ingen rolle om
basen sidder i USB- eller i PS/2-porten.
Steffen

Fra : Steffen

Dato : 02-03-04 22:25

MauseWare versionen er 9.71. Batterierne er nye!

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 02-03-04 22:31

Steffen wrote:
> MauseWare versionen er 9.71.

Har du prøvet at afinstallere ovenstående og se om
problemet består?
Jeg har nemlig før haft problemer med MouseWare
fra Logitech.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Steffen

Dato : 02-03-04 22:41

Ja, det har jeg. Problemet er der stadig ca. hver 3. gang. Da jeg brugte en
trådløs og optisk Logitech mus til min tidligere bærbare, var der tit
problemer med at markøren pludselig dukkede op et helt andet sted. Meget
generende når jeg skrev tekst. (Denne her mus er ikke optisk).

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 02-03-04 22:49

Steffen wrote:

> Ja, det har jeg.

Jeg løste faktisk også først mit problem ved formatering
og jeg fandt ud af, at hvis jeg installerede MouseWare
igen, så var problemet tilbage... Mit problem var, at min
PC/mus hakkede gevaldigt i PC-spillet Max Payne.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Steffen

Dato : 02-03-04 23:13

Jeg tror også, jeg afinstallerer MouseWare. Det er da et forsøg værd.

Fra : Ivan G

Dato : 02-03-04 22:40

"Steffen" <stapdk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> XP Pro. Musen er en Logitech Cordless Mouse. Det spiller ingen rolle om
> basen sidder i USB- eller i PS/2-porten.

Har du sikret dig at din virusscanner er opdateret? Har prøvet sådan en
lille satan der fik min mus til at fise rundt alle andre steder end den
skulle......

Fra : Steffen

Dato : 02-03-04 22:43

Jeg bruger Norton Antivirus 2002. Den er up to date.

Fra : Lars

Dato : 03-03-04 12:33

> [...]
> XP Pro. Musen er en Logitech Cordless Mouse. Det spiller ingen rolle om
> basen sidder i USB- eller i PS/2-porten.

Hvis du benytter en tilkoblet digitizer samtidig med en logitech mus, så er
problemet uundgåeligt.

Lars

Fra : Steffen

Dato : 03-03-04 19:28

Det har jeg ikke. Desværre opdagede jeg, at det ikke hjalp at afinstallere
mouseware. Det må åbenbart have noget med at gøre, at musen er trådløs.
Steffen