Tv-kort Terratec cinergy 600
Fra : Kim Michael Larsen

Dato : 01-03-04 00:28

Er der nogle her der kan forklare hvorfor der er S lyde via antennen
indgangen når man ser tv via dette korts tuner.

Der er ikke nogle problemer hvis man ser det igemmen en video og bruger den
som tuner.

mvh Kim.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 01-03-04 03:33

"Kim Michael Larsen" <kml@NOSPAMpost12.tele.dk> crashed Echelon writing

> Er der nogle her der kan forklare hvorfor der er S lyde via antennen
> indgangen når man ser tv via dette korts tuner.

S lyde? Du mener meget hvid støj?

> Der er ikke nogle problemer hvis man ser det igemmen en video og
> bruger den som tuner.

Kører lyden så direkte fra videon og til lydkortet eller kører det også
igennem TV-kortet?

--
Bjarke Andersen

Fra : Kim Michael Larsen

Dato : 01-03-04 13:01

> S lyde? Du mener meget hvid støj?

Det jeg mener er når der bliver snakket.

> Kører lyden så direkte fra videon og til lydkortet eller kører det også
> igennem TV-kortet?

Man har tilsluttet antennen til sin video og kører via et scart stik til sit
tv-kort.

mvh Kim.