10 gb Maxtor HD er de faktisk 60 gb eller~
Fra : complexFJERNES@pc.dk

Dato : 28-02-04 18:33

fra ombytning hos maxtor
af 2 stk 10 gb og 1 stk 60 gb
fik jeg 3 identiske (og ja de er 100% idendiske) retur

1 60gb og 2 10 gb og de eneste der er forskelligt er lablen
der siger 10gb og 60 gb og så naturligvis der kun kan være 10 gb
på dem der står 10gb på.

Og så kommer spørgsmålethvordan man flash opgradere firmwaren
på de 2 stk 10gb så de bliver 60/80/120 gb ???

Ja jeg er godt klar over at gevinsten i tid/merpris ikke hænger sammen
men af ren interesse ville jeg godt prøve, jeg har jo en 60 gb at
hente firmwaren fra.

Ja jeg har enda læst mig frem til at der skulle kunne være 80 eller
120gb på disken

Der er ikke den mindste tvivl om de 3 diske er indentiske bortset fra
firmwaren.

Så spørgsmålet hvor finder jeg firmwaren og programmet til ændringen?
nogle gode råd steder til at hente firmwaren ??

Lykkedes det eller mislykkedes det skal jeg nok informere om
resultatet, til dem der hjalp

Med venlig hilsen
Lars (København nord) complexFJERNES@pc.dk

Fra : Anders Pedersen

Dato : 29-02-04 10:11

On Sat, 28 Feb 2004 18:32:34 +0100, complexFJERNES@pc.dk wrote:

>Lykkedes det eller mislykkedes det skal jeg nok informere om
>resultatet, til dem der hjalp

Forkert gruppe
dk.edb.hardware.drev
er den rigtige

Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen
Ved epost fjern NOSPAM

Fra : Leony

Dato : 29-02-04 15:42

In news:vgj140piul4u57i60m4q2sj9fce0mk19om@4ax.com,
complexFJERNES@pc.dk <complexFJERNES@pc.dk> typed:

> fra ombytning hos maxtor
> af 2 stk 10 gb og 1 stk 60 gb
> fik jeg 3 identiske (og ja de er 100% idendiske) retur

Også inde omkring pladerne?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/