software til tv kort
Fra : Palle

Dato : 28-02-04 11:18

hvilken software skal man bruge til at se tv på pceren, der fulgte desværre
ikke noget med mit aver tv kort som jeg købte brugt, gerne et direkte link
til download

--
Hilsen Palle & Charlotte
\\\\////

Fra : Laziter [9440]

Dato : 28-02-04 11:42

"Palle" <palle@palle.dk> skrev i en meddelelse
> hvilken software skal man bruge til at se tv på pceren, der fulgte
desværre
> ikke noget med mit aver tv kort som jeg købte brugt, gerne et direkte link
> til download

Du skal bruge noget tuner software som du finder på Aver's HP:
http://www.aver.com/support/downloads.shtml

Mvh
Benjamin
laziter@NOSPAMgyxi.dk (fjern NOSPAM)

Fra : ozzie

Dato : 28-02-04 11:46

Palle wrote:
> hvilken software skal man bruge til at se tv på pceren, der fulgte desværre
> ikke noget med mit aver tv kort som jeg købte brugt, gerne et direkte link
> til download

Hej.Har du prøvet denne side:
http://www.avermedia.com/cgi-bin/support_download.asp

Fandt den med google på 30 sekunder !'