CC Tilbud: 1024/128 og 2048/128 ?
Fra : Lasse

Dato : 14-03-04 19:21

God aften

Jeg kan se CC har et par tilbud kørende. 1024/128 for 395,- og 2048/128 for
429,-

Jeg har læst et sted at uploaden på 2048/128 linien er sat op til 190, da
man ellers ikke kan udnytte downloaden optimalt. Holder det stik? For så er
det da en billig løsning.

Hos TDC koster 2048/128 549,- og 2048/256 599,- Så der er da en del penge
sparet ved dette tilbud?

Hvor lang tid er CC om at levere ADSL, i snit?

Hilsen
Lasse Nygaard

Fra : Ivar Madsen

Dato : 14-03-04 19:41

Lasse skrev i -dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Hvor lang tid er CC om at levere ADSL, i snit?

Jeg bestilte vist i starten af december, og fik besked 19 december, og 5 januar
var jeg kørende.

Ivar Madsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-03-04 20:23

"Lasse" <lasnSLETDETTE@mail.dk> skrev :

Hvorfor poster du det i to grupper?

Den rigtige er news:dk.edb.internet.udbydere.xdsl, hvor du også
har postet det, så hvorfor også i en gruppe, hvor det ikke hører
hjemme.

I det mindste burde du have sat fut: xdslgruppen.

http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå brines.

--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Thomas/\\Jens

Dato : 16-03-04 08:13

Knud Gert Ellentoft wrote:

du er sku et fjols
laver du andet end at tonse rundt og finde noget du mener er forkert?

--
Thomas/Jens
Jeg repræsenterer med denne udtalelse ikke TDC A/S

Medlem af mudderkastningsteamet i dk.snak.mudderkastning.

Fra : Nic

Dato : 14-03-04 23:52

> [...]
For så er
> det da en billig løsning.
>
> Hos TDC koster 2048/128 549,- og 2048/256 599,- Så der er da en del

Overvej 4096/256 for 639,- :)

Kører ok her ;)

Fra : Buster

Dato : 15-03-04 19:33

"Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk> wrote in news:4054e1fd$0$67450
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Overvej 4096/256 for 639,- :
hvor kan man så få det????

Fra : Nic

Dato : 15-03-04 19:36

www.webspeed.dk - 639,- fra 1.4

Fra : Buster

Dato : 15-03-04 19:37

øv øv øv

det vil jeg osse have :)

Fra : Lasse

Dato : 15-03-04 21:10

"Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk> wrote in message
> 190, da
> For så er

> penge
>
> Overvej 4096/256 for 639,- :)
>

> Kører ok her ;)

Er ikke meget for at binde mig til Webspeed i 6 måneder hvis det så kører
dårligt. Mange brokker sig over det, især forbindelser større end 512/128.

Lasse

Fra : Jesper Olesen

Dato : 15-03-04 07:27

Jeg har en 2048/128 men jeg kan uploade med 512 for kr. 429,-. Jeg ved
ikke om det er en fejl, men jeg klager ikke.

Fra : Zif

Dato : 15-03-04 08:48

Jeg har det tilbud, og jeg kan se at uploaden er 192 kbps, men om det har
noget at gøre med dowloaden på 2048 ved jeg ikke lige. Men før jeg fik 2048
havde jeg i hvertfald kun 128.

Zif

Fra : Morten Davidsen

Dato : 15-03-04 10:10

"Jesper Olesen" <olesen_99@INGENSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har en 2048/128 men jeg kan uploade med 512 for kr. 429,-. Jeg ved
> ikke om det er en fejl, men jeg klager ikke.
Det er sikker bare hvad du har set i routeren ikke?

Hvis du sidder på en af TDC's centraler vil du altid have 2048/512 stående i
din router som hastighed, men har du reelt prøvet at uploade med mere end
13-15 kb/s?

/MD

Fra : Quadro

Dato : 24-03-04 01:45

"Morten Davidsen" <email@morten-davidsen.dk_nospam> wrote in message
> [...]
> din router som hastighed, men har du reelt prøvet at uploade med mere end

Jeg kan komme op på ca 18-19 kb/s så det passer vist meget godt med de 190
kbit upload. En ting jeg dog er ret utilfreds med mht. til min forbindelse
(har også 2048/128 CC) er at jeg syntes sgu ikke det går så stærkt nogle
gange.

Altså...jeg kan sgu godt downloade filer med f.eks. 150 kb/s. Det er der
ingen problemer med.

Men websurfing er på mystisk vis UMÅDELIGT langsomt rigtig mange gange.
F.eks. tv2.dk eller eb.dk

Nu ved jeg godt at der er mange ting der spiller ind. F.eks kan tv2.dk godt
være hårdt belastet og så er det ligegyldigt om jeg har 10 mbit.

Men hver gang jeg er hjemme hos kæresten på Øresundskollegiet lægger jeg
helt mærke til hvilken fryd det er at bare surfe. Det går LYNhurtigt.
(selvf. er der tale om en hurtigere forbindelse alt i alt på kollegiet, men
vi taler simpel web-surfing her og 2 mbit hjemme hos mig burde kunne klare
det med mindst ligeså godt resultat)

www.hotmail.com Bang!! På Øresundskollegiet er den der bare! Derhjemme
sidder jeg og venter ca 20 sek før jeg endelig kan komme til at indtaste mit
navn og password.

Og det er IKKE min computer. Har slæbt tøsen's bærbare med hjem og det er
præcis det samme.

Det er begyndt at gå mig så meget på at jeg faktisk overvejer at kontake CC.
Tror bare ikke rigtig på at jeg får noget ud af det.

Fra : Hans

Dato : 24-03-04 15:34

"Quadro" <quadro_jog@SPAMISEVILINDEEDhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
CC.
> Tror bare ikke rigtig på at jeg får noget ud af det.

Hvis det er en ZyXEL 650R router du har fået af CC skal du sørge for at dens
uPnP funktion er slået fra, og hvis den er slået fra er du en af mange som
oplever nøjagtig det samme ved brug af 650R på CC's net. Hvis du kan plage
dem tilstrækkeligt, og få tilsendt en Cisco 678 som erstatning for 650'eren
vil det være den optimale løsning, men de er desværre nok helt holdt op med
at tilbyde Cisco.

/ Hans

Fra : Quadro

Dato : 24-03-04 21:19

"Hans" <email@kvik.org.invalid> wrote in message

> [...]
> uPnP funktion er slået fra, og hvis den er slået fra er du en af mange som
> oplever nøjagtig det samme ved brug af 650R på CC's net.

Du skriver lidt kryptisk Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår. Du
foreslår at uPnP skal været slået fra?

Jeg har faktisk en cisco 677 router et sted. Kan den bruges i stedet?

Fra : Hans

Dato : 24-03-04 22:44

> "Hans" <email@kvik.org.invalid> wrote in message

> dens
>
> Du skriver lidt kryptisk Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår. Du
> foreslår at uPnP skal været slået fra?

Ja - Den skal være disabled.

> Jeg har faktisk en cisco 677 router et sted. Kan den bruges i stedet?

Det burde den kunne, hvis du selv har tjek på opsætning af WAN-siden op imod
centralen.

/ Hans

Fra : René

Dato : 25-03-04 21:24

On Wed, 24 Mar 2004 21:18:52 +0100, Quadro wrote:

>Jeg har faktisk en cisco 677 router et sted. Kan den bruges i stedet?

Jeps det kan den. Du kan søge på cisco hos www.cybercity.dk så er der
fuldt ud alt den hjælp du skal bruge for at sætte en 677'er op. Her
har jeg et link du kan bruge hvor du sætter teksten ind i routeren og
så kører det. Bruger selv cisco 677 hos cybercity og det virker fuldt
ud.
http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/cisco_677/manuel_installation/

Hilsen René

Fra : Brian Christensen

Dato : 15-03-04 14:10

> [...]
> man ellers ikke kan udnytte downloaden optimalt. Holder det stik? For så

upload er 192 - har selv talt med supporten, der bekræftede sagen.

Fra : Egil Solberg

Dato : 15-03-04 22:06

Lasse wrote:

> Jeg har læst et sted at uploaden på 2048/128 linien er sat op til
> 190, da man ellers ikke kan udnytte downloaden optimalt. Holder det
> stik? For så er det da en billig løsning.

Ja, 192 i upload. Tjekkede på naboens router. Han betaler for en
2048/128 hos CC.

Fra : Hr. Hansen

Dato : 24-03-04 02:22

Lasse wrote:
> Hos TDC koster 2048/128 549,- og 2048/256 599,- Så der er da en del
> penge sparet ved dette tilbud?

Hos Tele2 koster 2048/512 kun 539kr.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-03-04 00:01