3310
Fra : Allan

Dato : 14-03-04 18:51

-- hej gruppe
jeg har en Nokia 3310 som har mistet ringetonen og nej den står ikke på
lydløs. er der nogle som ved hvad der kan være galt ?
Tlf. er 1. 1/2 år gammel

--
Allan

Fra : Jonas Rasmussen

Dato : 15-03-04 21:52

"Allan" <s@nya.dk> wrote in message news:c3260l$ct7$1@news.net.uni-c.dk

> -- hej gruppe
> jeg har en Nokia 3310 som har mistet ringetonen og nej den står ikke på
> lydløs. er der nogle som ved hvad der kan være galt ?
> Tlf. er 1. 1/2 år gammel

Der er to meget mulige grunde:

1. Enten er det simpelthen ringetonekomponenten som er stået af (sker
ellers sjældent)

eller også er det:

2. fordi den har fået lidt vand, og der derfor er nogle af benene på den
IC kreds der sidder på printpladen nederst til højre, der er
kortsluttede af ir.

Hvis du vil sælge den vil jeg da godt give dig 100,- for den...

Mvh. Jonas.