Duer dette gfx kort til noget?
Fra : Niels

Dato : 14-03-04 10:47

Pt har jeg et geforce ti200 og skal ha' et nyt. Jeg har kigget på
dette GeCube GC-R96XT-C3 som kun Itbutikken.dk forhandler
(http://www.itbutikken.dk/default.asp?vareliste=1&marke=Gecube) til
999 kr.
Kortet skal bruges til er både som HTPC (via DVI til projektor) og til
gaming. Nogen som har nogle indvendninger eller noget godt at sige om
dette kort? Blæseren der sidder på, larmer den meget?

Fra : Brian Lund

Dato : 14-03-04 15:05

> [...]
> gaming. Nogen som har nogle indvendninger eller noget godt at sige om
> dette kort? Blæseren der sidder på, larmer den meget?

Det er et Radeon 9600 XT, så det er jo et ganske fint kort til prisen!

Jeg kender dog ikke lige GeCube, men jeg kender en der lige har bestilt
nøjagtigt samme kort :)

Brian

Fra : Mogens

Dato : 14-03-04 15:58

On Sun, 14 Mar 2004 10:47:03 +0100, Niels <nwhy@REMOVEmail.dk> wrote:

> [...]
>gaming. Nogen som har nogle indvendninger eller noget godt at sige om
>dette kort? Blæseren der sidder på, larmer den meget?

Et fint 9600 XT kort. Jeg har selv 256 MB versionen af det.

Blæseren larmer en smule, men den kan jo f.eks. skiftes
ud med et passiv Zalman køleprofil med heatpipe, så det
bliver helt lydløst. Det kan gøre for under 200 kr og jeg har
selv gjort det, så jeg ved det virker.

mvh M