Radeon 9200SE, The Sims
Fra : No1

Dato : 13-03-04 19:25

Jeg skal købe et billigt grafikkort. Det skal bl.a. køre The Sims. Vil
det køre godt på et Radeon 9200SE?

Findes der bedre grafikkort til under 400 kr.?

Fra : Kaptajnen

Dato : 13-03-04 19:40

Tror da nok at det skulle klare det, min kærestes familie har et radeon 7000
64 ram og det klare det hvis fint. Sims kræver hvis heller ikke det helt
vilde...?

mvh

Wadmann

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 14-03-04 01:17

"Kaptajnen" <wulrik@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Tror da nok at det skulle klare det, min kærestes familie har et radeon
7000
> 64 ram og det klare det hvis fint. Sims kræver hvis heller ikke det helt
> vilde...?

Overhovedet ikke. Jeg har haft det kørende på et S3 Savage4 m. 16 MB RAM.
Det er jo ved at være et aldrende spil efterhånden.

Et 9200SE vil være mere end rigeligt.

/Claus

Fra : Brian Lund

Dato : 14-03-04 15:08

> 7000
>
> Overhovedet ikke. Jeg har haft det kørende på et S3 Savage4 m. 16 MB RAM.
> Det er jo ved at være et aldrende spil efterhånden.
>
> Et 9200SE vil være mere end rigeligt.

Jeg har haft det til at køre på et S3 ViRGE (PCI) med 4 MB RAM!

Det kunne dog kun køre acceptabelt i 640*480 med kvalitets-indstillingerne
lidt under max...

Brian