Forskel på samtalepris til eget og fremmed~
Fra : Claus E Beyer

Dato : 13-03-04 16:32

På et tidspunkt var det moderne at opkræve forskellige samtalepriser til fastnet
og eget mobilnet på den ene side og fremmede mobilnet på den anden side.
Minutpriserne var typisk dengang 70 øre til fastnet og eget mobilnet og 195 øre
til fremmede mobilnet.

Efter fremkomsten af Telmore og Club Blah Blah blev der ændret på dette princip,
og i dag ser vi typisk minutpriser på mellem 68 øre og 99 øre til fastnet og
ALLE danske mobilnumre.

Jeg kan ikke lige komme i tanke om nogen, der stadig tager forskellig minutpris
efter om der ringes til eget eller fremmed mobilnet. Er der nogen af jer, der
har kendskab til forskellige minutpriser alt efter hvem/hvad der ringes til?

Claus

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 13-03-04 17:36

Telia

Flemming Jacobsen

Fra : Claus E Beyer

Dato : 13-03-04 17:59

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> Telia

Det må så være på en af deres abonnementsformer. På mit TeliaCash betaler jeg
vistnok 70 øre/min til alle net, fordi jeg har ladet op via internettet.

-cb

Fra : Tor Lund

Dato : 14-03-04 10:26

>Telia

det er kun vis du ringer der hvor de ikke dækker. og dermed "låner" sonofons
net.

mvh Tor

Fra : Peter & Louise

Dato : 13-03-04 23:22

Hvad med Orange mono??
mvh Peter

Fra : Claus E Beyer

Dato : 14-03-04 06:24

"Peter & Louise" <3612371m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med Orange mono??

Er der ikke her tale om én samtalepris til fastnet og én samtalepris til ALLE
mobilnet?

-cb

Fra : Peter & Louise

Dato : 15-03-04 17:15

ved det ikke, men når de nu reklamerer med at det er fastnet priser, så
burde det vel også være billigere at ringe til eget net kontra andres, det
er fastnet da (ihvertfald Sonofon som jeg har)