danske sange med tekster og noder
Fra : preben & Anne-Maj

Dato : 13-03-04 14:28

Jeg har lige fået en internet adresse, hvor jeg kan hente sange og noder på,
men der er ikke rigtig nogel danske, så er der nogen der kender et sted,
hvor det er muligt at finde danske sange med noder????

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 13-03-04 14:36

preben & Anne-Maj <seerup@post.tdcadsl.dk> wrote:
> Jeg har lige fået en internet adresse, hvor jeg kan hente sange og
> noder på, men der er ikke rigtig nogel danske, så er der nogen der
> kender et sted, hvor det er muligt at finde danske sange med noder????

Du kan ikke finde ret mange danske sange og noder på nettet.
Antipiratgruppen har været særdeles effektive med at jage, med
efterfølgende retssager og store bøder til dem, der lægger copyrightede
tekster, noder og musik ud til fri afhentning.
Så der er kun ganske få steder tilbage, steder som har fået lov til og
betaler for at lægge musik ud. Så som www.danskesange.dk samt en hel del
musikere der har deres egne tekster og musik liggende på deres hjemmesider.

Du må ud i virkeligheden, hen til nærmeste bibliotek og låne nodebøgerne.

/Flying Hotdogs
--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik