Webspeed erfaringer fra Randers
Fra : lars Møller

Dato : 12-03-04 22:40

Hej har selv lige fået webspeed. Hentede en pakke i byen og 10 min senere på
nettet. Valgte 1024/128. Jo egetlig sjældent man bruger sin upload. Lyder
også som dn løsning du skal vælge specielt når du ikke har planer om
Telefon.
Lars

Fra : Nic

Dato : 12-03-04 22:42

> Hej har selv lige fået webspeed. Hentede en pakke i byen og 10 min
senere på
Ja, 10 minutter her også, imponerende.

> nettet. Valgte 1024/128. Jo egetlig sjældent man bruger sin upload.
Lyder
4096/256 her - 639,- per 1.4... Alt andet er DYRT hos webspeed.

Fra : Martin Møller

Dato : 16-03-04 14:17

Nic wrote:
> senere på
> Ja, 10 minutter her også, imponerende.

> Lyder
> 4096/256 her - 639,- per 1.4... Alt andet er DYRT hos webspeed.

Jeg overvejer allerede at opgradere min 1Mb linie hos webspeed.
--
/Martin
- Ved svar på email - fjern SPAMFILTER i adressen.

Fra : Lasse

Dato : 12-03-04 22:43

"lars Møller" <lars.chr.moeller@mail.dk> wrote in message
> [...]

> nettet. Valgte 1024/128. Jo egetlig sjældent man bruger sin upload. Lyder
> også som dn løsning du skal vælge specielt når du ikke har planer om

Var det et svar til mig? :)

Men hvordan er ping tider, du har måske ikke prøvet at spille med linien?

Hvordan foregår installationen? Du siger man henter en pakke og er på med
det samme. Det lyder da let, hvad er det præcist man får i den pakke?

Hilsen
Lasse

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-03-04 22:51

"Lasse" <lasnSLETDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan foregår installationen? Du siger man henter en pakke og er på med
> det samme. Det lyder da let, hvad er det præcist man får i den pakke?

Et modem , Et netværkskabel, Et USB-kabel , En dims til antennestikket (kan
ikke huske hvad den hedder) og en USB-driver på cd-rom, det var i hvert fald
hvad der var i min pakke for over et år siden

Hvis du bruger LAN skulle der ikke bruges nogen drivere (og det er mere
stabilt IMHO)

Og det tager kun 5 minutter at komme på .....

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk