Evanescense - My Immortal
Fra : Tim

Dato : 12-03-04 21:03

hej
på Evanescense album (fallen) er der en sang som hedder My Immortal, men det
er ikke den samme som der bliver spillet i radioen den er lidt mere rocket i
radioen ! er der en der ved hvor jeg kan få det mix ?? af My Immortal hvis
det da er et mix

Fra : Dopedog

Dato : 13-03-04 10:51

> [...]
> radioen ! er der en der ved hvor jeg kan få det mix ?? af My Immortal hvis

Det er nok musikvideo versionen du tænker på. De ville peppe den lidt op så
den ik blev for kedelig når man så den på (e)M(p)T(y)V ;)

Jeg har hørt noget om at man kan gå ind på deres hjemmeside
www.evanescense.com, sætte Fallen CD'en i CD rom drevet (hvis du da har
CD'en) og så hente musikvideo remixet af My Immortal!

-Ronnie

Fra : Thomas

Dato : 13-03-04 14:35

"Dopedog" <dopedog1996SLETDETHER@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> www.evanescense.com, sætte Fallen CD'en i CD rom drevet (hvis du da har
> CD'en) og så hente musikvideo remixet af My Immortal!

De kalder vist den der er i radioen og på MTV for 'Full Band Version' eller
sådan
noget lignende... Jeg har hørt en lille fugl synge om, at den er med på det
nye oplag
af 'Fallen' CD'en...

..Thomas

Fra : zcully

Dato : 13-03-04 15:24

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> wrote in message

> [...]
eller
> sådan
> noget lignende... Jeg har hørt en lille fugl synge om, at den er med på

Ellers køb singlen. Der er begge versioner på.....
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B0000YTMMI/ref=sr_aps_music_1_2/202-0180203-1151829

/Zcully

Fra : Jakob Madsen

Dato : 13-03-04 17:33

> [...]
eller
> sådan
> noget lignende... Jeg har hørt en lille fugl synge om, at den er med på

Jeps, købte den hos cd-wow i sidste måned, deres udgave indeholder i hvert
fald begge udgaver

/Jakob