Aktivering af AGP??? ASUS P4P800 Gold inte~
Fra : Grzegorz Nowaks

Dato : 12-03-04 20:15

Hej!

Jeg har lige købt en ny computer, og er stødt ind i et "lille" problem.
Først skriver jeg lige specifikationerne:
Bundkort: Asus P4P800 Gold intel 865 PE chipset
GFX kort: Sapphire Radeon 9600 pro 128 mb 8xAGP

Problemet er at jeg ikke kan aktivere AGP i Windows XP prof. Det skyldes
formentlig at jeg ikke kan installere chipset driverene til bundkortet,
hvilket jeg ikke kan forstå. I Win98 er der ingen problemer og jeg kører
med 8 X AGP.

Håber I kan hjælpe

--
Grzegorz

Fra : LC

Dato : 12-03-04 22:06

http://www.ocworkbench.com/ocwbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=24;t=001091#000000

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-03-04 00:02

In article <c2t8ee$24qg$1@news.cybercity.dk>, boohfjernmig@it.dk
says...

> http://www.ocworkbench.com/ocwbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=24;t=001091#000000

Kan du ikke overtales til at kigge på linket i min signatur?

Det vil øge læsevenlighed betragteligt for dine indlæg.

FUT:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen