> Jeg har i årenes løb smidt en ca 20.000 kr hos Midtdata
> og der har aldrig nogensinde været problemer med
> forsendelserne.
Det har jeg.. Bad dem om at samle en computer. De sendte den med forkert
(dårligt)kabinet+(lille)strømforsyning og en harddisk for lidt... Og det var
ikke ligefrem
sådan de var hjælpsomme med fx en anden strømforsyning + harddisk.. Næ
nej...
Den måtte jeg bestille uafhængigt(+harddisk) i ny ordre og betale fuld pris
for alt etc.
God kunde service ville have været (jeg var egentligt flink og mente godt
jeg kunne overleve det med kabinettet.. Det var åbenbart en fejl at være
flink..) at
tilbyde fri forsendelse + bytte af størmforsyning (og evt. lade mig betale
difference i pris).
De indrømmede da fejlene og sagde undskyld.. Men det var altså også det..
Og ja.. Vi har not smidt ca. 25.000 (lige hvad jeg p.t. kan huske, måske er
det mere)
i årenes løb hos Midt-Data...
* Hvad jeg bare er mest træt af er hele situationen tvang mig til at bruge
det på at
dobbeltchekke alle komponenter i computeren (altså slå serienumre op på
nettet mv.).
* Jeg var også nødt til at begynde at rode med indsætte ny strømforsyning og
harddisk...
* Og så vidste det sig til den ny strømforsyning kølede minimalt så jeg
skulle indsætte
nye ekstra blæsere.... Men det lort spasser kabinet havde ikke nogle
ordentlig plads til dem..
* Og læg dertil computeren var en 1½ måned forsinket grundet lagerstatus
angiveligt havde
skiftet samme minut som jeg indgav orderen... Og læg dertil at diverse
prisnedsættelser ikke
var reflekteret i prisen...
Så..... Jeg er stadigvæk lidt sur som man måske kan læse
mvh
Thomas