Stofanet og QuickCam
Fra : Jan Mørup

Dato : 25-04-01 19:25

Hej NG,

Jeg har et problem med at forbinde mit WebCam til nettet.
Det er et Logitech QuickCam Express.
Det er forbindelsen til SpotLife via QuickCam der kniber.

Jeg får fejlkode 10049 når jeg prøver at tilslutte på nettet.
Jeg er på cache-aarh.stofanet.dk
Jeg har valgt brug samme proxy til alle protokoller.

Kan nogle hjælpe ??

Jan

Fra : JAX

Dato : 25-04-01 20:17