Zitilities - coverdesign?
Fra : Bo Dudek

Dato : 12-03-04 08:11

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om nogen ved, hvem der har designet
coveret til Kashmir's album 'Zitilities'? Altså, hvilket
(reklame)bureau eller lignende?

Fra : Martin

Dato : 12-03-04 10:28

Hejsa

"Bo Dudek" <bo@FJERNbodudek.dk> wrote in message
> Jeg kunne godt tænke mig at høre, om nogen ved, hvem der har designet
> coveret til Kashmir's album 'Zitilities'? Altså, hvilket
> (reklame)bureau eller lignende?

Kunne man ikke forestille sig at det stod på selve coveret ?

Mvh
Martin

Fra : Thomas

Dato : 12-03-04 12:20

"Bo Dudek" <bo@FJERNbodudek.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg kunne godt tænke mig at høre, om nogen ved, hvem der har designet
> coveret til Kashmir's album 'Zitilities'? Altså, hvilket
> (reklame)bureau eller lignende?

Bandet fik taget nogen billeder af sig selv, hos en fotograf. Disse billeder
fik
de så fremkaldt i en meget stor størrelse... Derefter malede Kasper Eistrup
ovenpå billederne, så de kom til at se ud, som de ser ud på coverne...
Og så er de vel bare scannet ind, og sat ind i coveret.

Mvh. Thomas

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 13-03-04 08:14

> [...]
>ovenpå billederne, så de kom til at se ud, som de ser ud på coverne...
>Og så er de vel bare scannet ind, og sat ind i coveret.

har du noget dokumentation for dette? jeg skal bruge det i en
artikel..

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 13-03-04 08:22

Således skrev Bo Kamp Dudek <bo@FJERNbodudek.dk> i dk.kultur.musik Sat, 13 Mar 2004 08:13:47 +0100:

>har du noget dokumentation for dette? jeg skal bruge det i en
>artikel..

Gaffa plejer at have en klumme, der hedder "Under coveret" eller noget i den dur, som handler om et covers tilblivelse.

Uden at du skal hænge mig op på det, så mener jeg at Zitilities har været i den klumme.

Knud
--
I once waxed the floors of a nursing home, pulled off all
the rubber feet on the walkers, and yelled "FIRE!"...

Fra : Thomas

Dato : 13-03-04 12:07

"Knud Winckelmann" <knud@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
den dur, som handler om et covers tilblivelse.

> Uden at du skal hænge mig op på det, så mener jeg at Zitilities har været

Lige nøjagtig... Jeg fandt lige den omtalte artikel, og scannede den ind.
Jeg har netop lige e-mailet den til Bo.

Mvh. Thomas