Pest DK spørgsmål
Fra : Ukendt

Dato : 11-03-04 14:36

Hej

Jeg blev snuppet i tolden med nogle dvd fra USA

Nu kræver de en faktura

I brevet fra dem lå en tom kuvert som jeg skal sende fakturaen i.

Mit spørgsmål er om jeg skal betale portoen for at sende den kuvert? Der
står "postsag" der hvor der normalt skal sidde et frimærke.

Rune

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 11-03-04 14:40

Rune Vestergaard skrev:

> Mit spørgsmål er om jeg skal betale portoen for at sende den kuvert?
> Der står "postsag" der hvor der normalt skal sidde et frimærke.

Nej, der skal ikke porto på.

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"When I asked you for your advice, I didn't mean for you to actually

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 11-03-04 15:51

> Mit spørgsmål er om jeg skal betale portoen for at sende den kuvert? Der
> står "postsag" der hvor der normalt skal sidde et frimærke.

Nej, det skal du ikke. Det er jeg sikker på.

Mvh.

Mads