Limp Bizkit i Valby hallen
Fra : --BS--

Dato : 11-03-04 14:04

Damn det var en helt fantastisk koncert igår aftes - Fred Durst havde bare
puplikum i sin hule hånd og de trukkede den for seriøst af.... Jeg var
målløs bagefter

Danmark har sgu ikke set et lignende brag siden Foo Fighters i KB
hallen....som måske ikke engang kan måle sig med igår...

Andre der var der ?

Fra : Mr bob

Dato : 11-03-04 15:44

> Andre der var der ?

lagde du mærke til andre mennesker? Jeg tror faktisk der var nogen i et af
hjørnerne!

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 11-03-04 16:26

>Andre der var der ?

Ja og det var nu en fin lille koncert.
Hvis nogen er interesserede så er der lidt pics fra koncerten på min
hjemmeside...følg linket i min signatur...

--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/

Fra : Christian Muus

Dato : 11-03-04 23:41

"--BS--" <saftkongen@hotmail.REMOVE.com> wrote in message
> [...]
>
> Danmark har sgu ikke set et lignende brag siden Foo Fighters i KB
> hallen....som måske ikke engang kan måle sig med igår...

Ja, Gaffas anmelder bl.a....men det lyder ikke til at han deler din
begejstring

Fra : --BS--

Dato : 12-03-04 07:43

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "--BS--" <saftkongen@hotmail.REMOVE.com> wrote in message

> Ja, Gaffas anmelder bl.a....men det lyder ikke til at han deler din
> begejstring

Har læst Gaffas anmeldelse - han må bestemt være syg

Ej...jeg er nu som altid ligeglad med anmeldelser. Hva skal man bruge dem
til. Det er jo ikke sådan at man kan sige "ohh det lyder som en fed koncert
den vil jeg være med til" - så er det jo ligesom lidt for sent.
Vær der selv og oplev det - og lad bladende stå !

Jacob Dinesen - Gode billeder, er det noget du lever af eller hva ??

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 12-03-04 10:53

On Fri, 12 Mar 2004 07:42:53 +0100, "--BS--"
<saftkongen@hotmail.REMOVE.com> wrote:

>Jacob Dinesen - Gode billeder, er det noget du lever af eller hva ??

Næh...ikke uden du vælger at købe en million milliard plakater af mig
:)

--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/

Fra : Emil

Dato : 12-03-04 22:55

"--BS--" <saftkongen@hotmail.REMOVE.com> wrote in

> Andre der var der ?

Jeps! Fred D. fyrede festen rigtig godt af, lidt en skam de ikke var friske
på et lille ekstra nummer men de havde selvfølgeligt lige lukket med manér.

--
*/Emil

Fra : Jimmy

Dato : 17-03-04 17:33

"--BS--" <saftkongen@hotmail.REMOVE.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Danmark har sgu ikke set et lignende brag siden Foo Fighters i KB
> hallen....som måske ikke engang kan måle sig med igår...

Jeg var der, og jeg synes bestemt ikke at det var den bedste koncert jeg har
været til. Der var masser af playback, og jeg fatter ikke hvorfor festen
skulle dø mellem hvert nummer. Der var uhyggeligt mange pauser. Jeg er meget
enig med anmelderne. Jeg så et sted at den har fået 1 stjerne. Det er måske
lige hårdt nok, men 2 eller 3 ud af 6 vil være meget rimeligt.

Men det var da ok. En oplevelse i sig selv at se Fred D. ;)

Jimmy