"Tempur" hovedpude
Fra : Elo Skjødt Sørensen

Dato : 10-03-04 17:50

Hejsa
Er der nogen der kender til en hovedpude, der er fremstillet af det såkaldte
Tempur skum?
Ikke en stor faconskåret blok, men et granulat af dette materiale.
Hvorfra kan den evt. skaffes?
ESS

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-04 19:18

"Elo Skjødt Sørensen" <skjodt@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
såkaldte
> Tempur skum?
> Ikke en stor faconskåret blok, men et granulat af dette materiale.

Jeg ved at ihvertfald apoteket havde en kampagne for en lille måneds tid
siden, hvor de solgte Tempur puder med 10% rabat. Jeg er næsten sikker på du
stadig kan få dem gennem apoteket.

--
J. Ragnar, Stud.pharm
The Danish University of Pharmaceutical Sciences

Fra : Helle

Dato : 10-03-04 23:08

> [...]
såkaldte
> Tempur skum?
> Ikke en stor faconskåret blok, men et granulat af dette materiale.

OOOOOH ja. Jeg har en Tempur Millennium som jeg gav 500 kr for. Jeg er VILDT
glad for den. Den er virkelig god og jeg vil for alt i verden ikke undvære
den.
Det er noget rigtig godt skum den er lavet af som udvider sig og tilpasser
sig perfekt- Det bliver ikke fladt når man har ligget med den i noget tid.

Mvh Helle

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-04 09:58

"Elo Skjødt Sørensen" <skjodt@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
såkaldte
> Tempur skum?
> Ikke en stor faconskåret blok, men et granulat af dette materiale.

Det med granulatet får mig til at tænke på Silvana-puden. Den har en fast
nakkestøtte og resten af puden har granulat - og en lynlås, så man selv
bestemmer hårdheden ved at fjerne/tilføje granulat.
Jeg er glad for min, der er købt i Sahva Care.
Se mere på http://www.silvanasupport.com/website_dk/index_dk.htm
--
Vh
Viggo

Fra : preben kaas

Dato : 12-03-04 14:51

On Fri, 12 Mar 2004 09:57:45 +0100, "Viggo"
<viggo.bollersnabelamail.dk> wrote:

> [...]
>bestemmer hårdheden ved at fjerne/tilføje granulat.
>Jeg er glad for min, der er købt i Sahva Care.

Vil bare tilslutte mig din mening.
Det er en pragtfuld pude - meget bedre end Tempur, som jeg også har
prøvet

med venlig hilsen
Preben

fjern xxx fra mail adresse