Hvad skal vi se i biffen på lørdag?
Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 10-03-04 16:51

hej hej filmfans

Vi skal i biffen på lørdag her i Vejle, og umiddelbart ville jeg vælge at se
Cold Mountain, men er der andre film som ville være oplagte at se lige nu.

Programmet om aftenen byder på:

Villa paranoia (vises i den største sal)
Something's gotta give
Along came Polly
Paycheck
Cold mountain

Anders Hyltoft

Fjern "REMOVE" ved svar på email.
Eller lad være, men så får jeg den ikke.

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 10-03-04 21:39

"Anders B. Hyltoft" <anders1@REMOVEhyltoft.dk> wrote

> Vi skal i biffen på lørdag her i Vejle, og umiddelbart ville jeg vælge at
se
> Cold Mountain, men er der andre film som ville være oplagte at se lige nu.

Kommer jo lidt an på om 'I' er dig og kæresten, for så er 'Something's Gotta
Give' slet ikke så ringe endda. Forudsigelig ? Ja for fanden ! - Men Jack og
Diane spiller kanon i den. En ganske udmærket romantisk komedie.

'Paycheck' ... STAY AWAY !! Jeg elsker John Woo og har ikke noget imod Ben
Affleck, men den her film er bare så.. ordinær.. at det gør helt ondt.

Erik Clausen film er da altid et hit (hos mig), så mon ikke 'Villa Paranoia'
er ganske go' ?

Har ikke set 'Along Came Polly'.

Men det korte af det lange.. se 'Cold Mountain' er min anbefaling! Ikke så
god som bogen, men er en virkelig flot og fængende film, samt gode skuespil
præstationer. Nogle folk synes den er lidt lang og kedelig, men det gør jeg
bestemt ikke.

Håber det har hjupet lidt :)

- Dennis

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 11-03-04 18:33

"Dennis Sørensen" <dennix99@REMOVE.hotmail.com> wrote in message

> [...]
og
> Diane spiller kanon i den. En ganske udmærket romantisk komedie.

Jep, det er mig og konen. Så måske vi bare skulle holde os til "Cold
mountain" hvis den er så god.