Mælke allergi :o(
Fra : Hr. Hansen

Dato : 10-03-04 16:04

Nogen der har www til sider med mad osv. uden mælkeprodukter ?

Min lille niece på knapt et år har fået konstateret mælkeallergi, nogen
med samme "problem" der kan give lidt gode råd vedr. kost ?

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 11-03-04 23:33

Hr. Hansen skrev i en meddelelse...
> Nogen der har www til sider med mad osv. uden mælkeprodukter ?

http://www.astma-allergi.dk/regado.jsp?type=page&id=232
Her kan du lave en søgning på opskrifter uden diverse forskellige
produkter - herunder også mælk.

Desuden kan jeg anbefale en opringning til selvsamme Forbunds rådgivning -
de ved hvad de taler om og kan guide jer videre i fødevareallergi-junglen.

Held og lykke med stumpen - håber kostomstillingen går godt og hun får en
god og symptomfri barndom.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk