FX5900xt opfører sig underligt under DX9
Fra : Tonni Madsen

Dato : 10-03-04 10:22

Hejsa jeg har købt et point of view FX5900xt og er godt til freds, men
undtagelse af et "lille" problem.
Jeg har rodet med Far Cry demoen og med det nye kort består grafikken af
store trekantede og firkantede flader i grøn og blå.
Problemet er det samme i Aquamark, der er en test der kræver DX9 hardware,
og den gør det samme...
Jeg har prøvet at geninstallere kortet (nvidia 53,04), og DX9b men det
ændrer intet.

--

Tonni Madsen

Fra : N´far

Dato : 10-03-04 11:11

"Tonni Madsen" <TonnimadsenFjernmig@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har rodet med Far Cry demoen og med det nye kort består grafikken af
> store trekantede og firkantede flader i grøn og blå.

Det har jeg også haft med en ældre GF kort. Vandet lignede
isbjerge.Terninger osv.. Lavede så en driveropdatering og fejlen forsvandt.

Fra : Tonni Madsen

Dato : 10-03-04 16:48

Tja... Det underlige er at min gør det med al grafik (undtagen himlen i
farcry, den er fin)
Jeg har lige snakket med butikken der har solgt mig kortet, og de mente ikke
de havde hørt om problemet før (det skal de jo sige...) men ville
naturligvis undersøge kortet, men det vil jeg helst ikke til at bøvle med
hvis der er nogen der har andre forslag (det er en net butik, så
forsendelses frem og tilbage... den slags tager jo tid)

Fra : N´far

Dato : 10-03-04 21:27

> [...]
> hvis der er nogen der har andre forslag (det er en net butik, så
> forsendelses frem og tilbage... den slags tager jo tid)

Jeg har samme kort her. Er det det eneste spil/prg., du har problemer med?

Fra : Tonni Madsen

Dato : 12-03-04 15:41

> Jeg har samme kort her. Er det det eneste spil/prg., du har problemer med?

Problemet er løst, jeg geninstallere farcry et par gange og så virkede det,
ellers mange tak

MVH Tonni Madsen