E-Mail
webnoob 5265
Agent - rækkefølge der skal hentes
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-04-01 17:37

Hejsa!

Er det muligt, i Agent 1.8 at vælge en bestemt rækkefølge grupperne
skal hentes i? Så de grupper man følger mest med i bliver hentet
først, så kan man læse dem, mens resten bliver hentet?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia og Siemens-telefoner - kontakt mig.
Har du en Ericsson, så mail mig hvilken, så finder vi nok ud af det.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 25-04-01 22:02

Således skrev Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Wed, 25 Apr 2001 18:37:13 +0200:

> [...]
>skal hentes i? Så de grupper man følger mest med i bliver hentet
>først, så kan man læse dem, mens resten bliver hentet?

AGO (Agent Group Order) er en lille utility, der tillader dig at
sortere dine grupper som du lyster. Det lyder som om at det er den du
skal have fat i.

Jeg kan ikke lige finde et link, men Google er vel din ven?

Knud
--
Advertising -- the science of arresting the human intelligence
long enough to get money from it.

Fra : Frans Jensen

Dato : 25-04-01 22:06

http://members.bellatlantic.net/~jonzonk/ago.html

--
mvh Frans

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 25-04-01 22:17

Således skrev Frans Jensen <NOSPAM@jensen.subnet.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Wed, 25 Apr 2001 23:05:52 +0200:

>http://members.bellatlantic.net/~jonzonk/ago.html

Og Agent OSS og andre ting kan desuden findes her:

http://jlbradley.home.att.net/LANCE3.HTM

Knud
--
A long-forgotten loved one will appear soon...

Buy the negatives at any price. -- Fortune file

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-04-01 22:13

Knud Winckelmann skrev:

>AGO (Agent Group Order) er en lille utility, der tillader dig at
>sortere dine grupper som du lyster. Det lyder som om at det er den du
>skal have fat i.

Perfekt - tak!

>Jeg kan ikke lige finde et link, men Google er vel din ven?

Yup!

Det mangler blot lige, at man så skulle kunne specificere at en
håndfuld grupper skulle hentes HELT (dvs. ikke kun headers, men også
bodies), før den går videre til de 'ligegyldige'.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 25-04-01 22:19

Således skrev Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Wed, 25 Apr 2001 23:12:52 +0200:

>Det mangler blot lige, at man så skulle kunne specificere at en
>håndfuld grupper skulle hentes HELT (dvs. ikke kun headers, men også
>bodies), før den går videre til de 'ligegyldige'.

Hmm, det kommer straks til at knibe.

Hvad med to Agenter, en til favoritgrupperne og en til de andre? Ikke
elegant, men til en vis grad funktionelt.

Knud
--
Hey, this isn't my tagline ! Who put it here ?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-04-01 22:19

Knud Winckelmann skrev:

>AGO (Agent Group Order) er en lille utility, der tillader dig at
>sortere dine grupper som du lyster. Det lyder som om at det er den du
>skal have fat i.

Hmm, det virkede fint - men lige nu (5 min efter jeg har rykket
rundt), så står grupperne i alfabetisk orden igen - øv!

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 25-04-01 22:22

Således skrev Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Wed, 25 Apr 2001 23:18:35 +0200:

>Hmm, det virkede fint - men lige nu (5 min efter jeg har rykket
>rundt), så står grupperne i alfabetisk orden igen - øv!

Nå ja. Hver gang du opdaterer din gruppeliste defaulter Agent tilbage
til standardsortering. AGO husker den, men du må lige ind og gemme en
enkelt gang i AGO. Så burde de være på plads igen.

Knud
--
A bird can fly, but a fly can't bird.
-- Tao of Pooh.