Kan de opdrives?
Fra : Michael Westi

Dato : 09-03-04 20:40

Har for nyligt fået fat i et par James Dean film.
("Giant" & "Rebel without a cause")

Dejligt gensyn

Mennn... "Øst for Paradis" "East of Eden".
Er den ikke udkommet på DVD?
Synes ikke at kunne spotte den nogen steder.
Hverken på reg. 1 eller 2.
Nogen der ved bedre end mig

Ligeledes leder jeg efter musicalen "South Pacific".
Kan det heller ikke passe at den ikke er udkommet endnu?
Og her snakker jeg om den oprindelige udgave, og ikke genindspilningen.

--
Mvh Michael
"The intelligence on the globe is constant,

Fra : Morten DH

Dato : 09-03-04 20:52

"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> Har for nyligt fået fat i et par James Dean film.
> ("Giant" & "Rebel without a cause")
> Dejligt gensyn

Helt enig

> Mennn... "Øst for Paradis" "East of Eden".
> Er den ikke udkommet på DVD?
> Synes ikke at kunne spotte den nogen steder.
> Hverken på reg. 1 eller 2.
> Nogen der ved bedre end mig

Den er ikke kommet endnu; men du er langt fra den eneste der leder:
http://www.petitiononline.com/edendvd/petition.html

> Ligeledes leder jeg efter musicalen "South Pacific".
> Kan det heller ikke passe at den ikke er udkommet endnu?
> Og her snakker jeg om den oprindelige udgave, og ikke genindspilningen.

Er det ikke den her? http://dvdlist.kazart.com/queryDVDList2.php3?id=5569
eller her er måske bedre:
http://www.dvd-basen.dk/home.php3?search=South+Pacific&land=%25&ok=go&mvis=ok®ion=%25

Fra : Morten DH

Dato : 09-03-04 20:59

gravede lige lidt mere omkring East of Eden - lader til Warner har den på
2005 kalenderen:

http://www.thedigitalbits.com/articles/030904chatlist.html

Fra : Michael Westi

Dato : 11-03-04 02:50

> Helt enig

> Den er ikke kommet endnu; men du er langt fra den eneste der leder:
> [...]
k&region=%25

Jeg takker.
Har just bestilt South Pacific hos Future ent. Godt nok reg. 1, men det er
også helt fint

Fra : Kasper Møller

Dato : 10-03-04 06:52

Michael Westi wrote:

> Mennn... "Øst for Paradis" "East of Eden".
> Er den ikke udkommet på DVD?
> Synes ikke at kunne spotte den nogen steder.
> Hverken på reg. 1 eller 2.
> Nogen der ved bedre end mig

Mener jeg så den i Fona inde på strøget, ved ikke om den er reg 1 el. 2, men
der stod den var uden danske tekster