Fields-reklame
Fra : Christian Muus

Dato : 09-03-04 18:15

Hvis de absolut skal bruge en Beatles-sang (Come Together) i deres reklame,
hvorfor bruger de så ikke Strawberry Fields?

Christian

Fra : Peter & Louise

Dato : 09-03-04 21:38

med alle de mennesker der var derude idag, skulle de nok hellere have brugt
"fields of gold" med Sting!!
mvh peter

Fra : @

Dato : 09-03-04 22:21

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis de absolut skal bruge en Beatles-sang (Come Together) i deres
reklame,
> hvorfor bruger de så ikke Strawberry Fields?

Den reklame går mig på nerverne!!!
Både billed- og lydmæssigt.
Især hende den grimme kælling, som laver det der move med hånden op til
øjet, irriteres jeg over.
Mit tv er i fare for at blive smadret hver gang, jeg ser/hører reklamen!

Fra : Mr bob

Dato : 09-03-04 23:35

<@> skrev i en meddelelse
> [...]
> øjet, irriteres jeg over.
> Mit tv er i fare for at blive smadret hver gang, jeg ser/hører reklamen!

Jeg var derude i dag, der var for sindsygt mange mennesker! det er i øvrigt
også helt enormt stort!

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 10-03-04 01:00

Mr bob skrev:
> [...]

Så ved du jo hvor man kan købet et nyt.

> Jeg var derude i dag, der var for sindsygt mange mennesker!
> det er i øvrigt også helt enormt stort!

Var der også nok af W.C. i Fields?

Og så lige en 'on-topic': Var der en god cd-biks?

--
'rluf - Det skulle have heddet AMART

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 10-03-04 16:52

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> Var der også nok af W.C. i Fields?

Der er 67 toiletter i Fields, ifølge P3. ;)

Jacob

Fra : Mr bob

Dato : 10-03-04 21:27

> Så ved du jo hvor man kan købet et nyt.

> Var der også nok af W.C. i Fields?
>
> Og så lige en 'on-topic': Var der en god cd-biks?
>
> --
> 'rluf - Det skulle have heddet AMART

Jeg tror faktisk ikke der er en decideret cd biks! det er lidt skidt!

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-03-04 21:41

Mr bob wrote:

> Jeg tror faktisk ikke der er en decideret cd biks! det er lidt skidt!

Der skulle ligge en kæmpe GUF og en kæmpe TP og konkurrere overfor
hinanden, til fordel for mig!

/David

Fra : Mr bob

Dato : 11-03-04 15:20

> Der skulle ligge en kæmpe GUF og en kæmpe TP og konkurrere overfor
> hinanden, til fordel for mig!

Hmm, det må have været det lille hjørne jeg ikke var i!

Fra : David Rasmussen

Dato : 11-03-04 16:47

Mr bob wrote:

> Hmm, det må have været det lille hjørne jeg ikke var i!

Heheh... Nu hvor jeg tænker over det, er min sætning vel lidt tvetydig.
Erstat "skulle" med "burde".

/David

Fra : Martin

Dato : 13-03-04 18:09

Hejsa
"Mr bob" <privatREMOVE@kc-frugt.dk> wrote in message
> Jeg tror faktisk ikke der er en decideret cd biks! det er lidt skidt!

Nej, der er da faktisk ikke en skid derude der er værd at tage derud for.
Det skulle da lige være for bilka-dimsen, men alle de satans tøjbutikker er
da spild af tid og plads.
Yak

/Martin

Fra : Mr bob

Dato : 14-03-04 18:48

"Martin" <tmm@CUTtrutter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det skulle da lige være for bilka-dimsen, men alle de satans tøjbutikker

Var derude i dag, der er INGEN cd shop! LAME

Fra : MP Jakobsen

Dato : 10-03-04 00:28

On Tue, 9 Mar 2004 18:14:45 +0100, Christian Muus wrote:

> Hvis de absolut skal bruge en Beatles-sang (Come Together) i deres reklame,
> hvorfor bruger de så ikke Strawberry Fields?
>
> Christian

Tror du ikke at det er dobbelt betydningen der gør det? Kom sammen (mød
hinanden) og kom sammen (ind i Field's og støt materialismen!)...?