AvP - så er der kommet ny trailer
Fra : Morten DH

Dato : 09-03-04 11:18

http://www.comingsoon.net/movies/a/alienvspredator.php

Ved ikke med jer andre, men jeg er der helt klart på premieren - august kan
slet ikke komme hurtigt nok

--
Drømmer du om egen butik på internettet?
Det er lettere og billigere end du tror.

Fra : Martin Andersen

Dato : 09-03-04 11:32

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message
> http://www.comingsoon.net/movies/a/alienvspredator.php
>
> Ved ikke med jer andre, men jeg er der helt klart på premieren - august
kan
> slet ikke komme hurtigt nok

Enig

Fra : Morten Bowman

Dato : 09-03-04 11:53

On Tue, 9 Mar 2004 11:17:58 +0100, "Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk>
wrote:

>http://www.comingsoon.net/movies/a/alienvspredator.php
>
>Ved ikke med jer andre, men jeg er der helt klart på premieren - august kan
>slet ikke komme hurtigt nok

Synes nu ikke det har noget med en trailer at gøre - allerhøjest en teaser.

--
Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : spæf

Dato : 09-03-04 12:53

Ked af at sige det, men den teaser trailer er ikke ny, den har ligget hos
apple/quicktime siden december.

--
Hilsen

Spæf
"live long and prosper"

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 09-03-04 13:32

"spæf" <teater-lydFJERNDETTE@ofir.dk> enriched usenet with:

> Ked af at sige det, men den teaser trailer er ikke ny, den har ligget hos
> apple/quicktime siden december.

Der var også en internet-trailer, som jeg ikke havde set før.

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: Suede - Filmstar

Fra : Morten DH

Dato : 09-03-04 18:52

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Der var også en internet-trailer, som jeg ikke havde set før.

Deraf overskriften "ny trailer"

Fra : Peter Larsen

Dato : 09-03-04 14:04

> [...]
> http://www.comingsoon.net/movies/a/alienvspredator.php
>
> Ved ikke med jer andre, men jeg er der helt klart på premieren - august

Synes den ser ærgerlig ud. Desværre.

Fra : Rhexis

Dato : 09-03-04 15:45

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message

> http://www.comingsoon.net/movies/a/alienvspredator.php
>
> Ved ikke med jer andre, men jeg er der helt klart på premieren -
> august kan slet ikke komme hurtigt nok

Jeg synes, det var en ringe trailer. Personligt forventer jeg det
værste, men vil da samtidig blive glædeligt overrasket, hvis Paul W.S.
Anderson for en gangs skyld formår at lave noget der ikke stinker.

--
rhexis

Fra : Morten DH

Dato : 09-03-04 18:51

"Rhexis" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg synes, det var en ringe trailer. Personligt forventer jeg det
> værste, men vil da samtidig blive glædeligt overrasket, hvis Paul W.S.
> Anderson for en gangs skyld formår at lave noget der ikke stinker.

Tja det er jo som bekendt smag og behag - traileren giver ikke meget at
dømme ud fra; men jeg kunne faktisk godt lide RE og synes AVP plottet er
kanon så mine forventninger er høje...

Fra : Martin Andersen

Dato : 11-03-04 21:28

> [...]
>
> Tja det er jo som bekendt smag og behag - traileren giver ikke meget at
> dømme ud fra; men jeg kunne faktisk godt lide RE og synes AVP plottet er

Nogen herinde som har prøvet AvP spillet til PC?

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-04 22:09

Martin Andersen wrote:

> "Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote...

> Nogen herinde som har prøvet AvP spillet til PC?

Jeg har prøvet det første spil. Det er ret uhyggeligt og temmelig svært.

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 12-03-04 09:13

Martin Andersen's utterance expressed in

> Nogen herinde som har prøvet AvP spillet til PC?

Jeg fandt det frem igen her for et par uger siden. Det
er stadig et skide uhyggeligt spil. Alt lys slukket og
godt op for lyden... når man er Marine og går rundt med
den der alien-tracker bippende er stemningen fra Aliens
helt perfekt :D Må indrømme at det stadig kan skræmme
mig lidt.

hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Mikkel Eide Eriksen

Dato : 11-03-04 22:13

On 2004-03-09 15:45:21 +0100, "Rhexis" <invalid@invalid.invalid> said:

> [...]
> værste, men vil da samtidig blive glædeligt overrasket, hvis Paul W.S.
> Anderson for en gangs skyld formår at lave noget der ikke stinker.

Enig. Er bange for at det bliver noget intetsigende tis der ikke når
tegneserierne fra Dark Horse til sokkeholderne. Men jeg krydser stadig
fingre, og kan nu nok ikke komme uden om at se den en gang på dvd eller
noget. :-/

mvh
Mikkel Eide Eriksen