Zididada greatest hits...
Fra : Jakob

Dato : 08-03-04 22:49

For pokker da. Der skulle være en minimumsgrænse for hvornår de må
spytte greatest crap ud.

Fra : Peter & Louise

Dato : 09-03-04 00:11

Har Zididada lavet en greatest?? er det en maxi ccd??

mvh Peter

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 09-03-04 00:36

Jakob wrote:
> For pokker da. Der skulle være en minimumsgrænse for hvornår de må
> spytte greatest crap ud.

Er der kommet en Zididada greatest nu? Har de ikke kun haft to hits?

lol

-Sune

--
Check out my band: www.secondnature.dk !

Fra : Robert Eriksen

Dato : 10-03-04 16:41

Jakob wrote:

> For pokker da. Der skulle være en minimumsgrænse for hvornår de må
> spytte greatest crap ud.

Enig... Dizzy Mizz Lizzy udgav to CDer og derefter en Greatest Hits
dobbelt-CD. Og man stod i dyb forundring.

/Robert

(jajaja, så ekstra disken var noget live-halløj)

Fra : John

Dato : 10-03-04 22:17

"Jakob" <stoasdfdfsms@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> For pokker da. Der skulle være en minimumsgrænse for hvornår de må
> spytte greatest crap ud.

Det første album fra Venga Boys var et "Greatest Hits"

Mvh

John

Fra : Frederik Thorup

Dato : 12-03-04 20:50

John wrote:
> "Jakob" <stoasdfdfsms@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>

> Det første album fra Venga Boys var et "Greatest Hits"

Alle Red Warzawas CD-er Greates Hits.

Frederik

Fra : John

Dato : 13-03-04 18:42

"Frederik Thorup" <frederik@odense.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse

> Alle Red Warzawas CD-er Greates Hits.

Det er tomme skiver eller hva'

Mvh

John

Fra : Frederik Thorup

Dato : 13-03-04 21:56

John wrote:
> "Frederik Thorup" <frederik@odense.kollegienet.dk> skrev i en
> meddelelse news:Hpo4c.109601$jf4.6577974@news000.worldonline.dk...

> Det er tomme skiver eller hva'

Hov hov. Det er skam noget fedt hård-rock, hvor de synger på dansk. At men
bedst sætter pris på det når man er fuld gør det skam ikke dårligere...

Frederik

Fra : John

Dato : 13-03-04 23:25

> Hov hov. Det er skam noget fedt hård-rock, hvor de synger på dansk. At men
> bedst sætter pris på det når man er fuld gør det skam ikke dårligere...

Jeg tror jeg skal være på svampe før jeg syntes Red Warszawa er fedt

Mvh

John