Azero, Domainhouse, B-One.......
Fra : Jesper Sloth

Dato : 08-03-04 19:19

Hej

Jeg har Azero som udbyder til mit domain, og de er udmærket til mig, men de
er for dyre. Jeg giver 29,- + moms pr. mdr. for 5Mb serverplads, og 5
postkasser. Nu kan jeg så se at de 2 andre nævnte udbyder levere noget til
9,- + moms, og med 125-150 Mb server plads og mange flere mailskonti. Så nu
er det store spørgsmål så, er der nongen der har nogle erfaringer med disse
eller nogle andre, som der kan anbefales?

Mvh

Jesper

Fra : complexFJERNES@pc.dk

Dato : 08-03-04 20:16

Prøv du at se på www.danhost.dk

Jeg har netop skiftet mine donainer til dem
Super support, og så kan man ringe til dem
eller e-maile

Skiftede fra Azero, og deres rod i bogholderiet
og diverse trusselsbreve hvor de senere skriftligt
har erkendt at alt var betalt.

Det gør man ikke ustraffet !!!!!

Med venlig hilsen
Lars (København nord) complexFJERNES@pc.dk

Fra : Jesper Sloth

Dato : 08-03-04 21:58

<complexFJERNES@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv du at se på www.danhost.dk
>
> Jeg har netop skiftet mine donainer til dem
> Super support, og så kan man ringe til dem
> eller e-maile

Tak for det, jeg kikker lidt på dem.

Mvh

Jesper

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-03-04 21:00

"Jesper Sloth" <sloth@FJERNtele2adsl.dk> skrev :

>Jeg har Azero som udbyder til mit domain, og de er udmærket til mig, men de
>er for dyre.

Du har fået et svar, men ellers er den rigtige gruppe
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Jesper Sloth

Dato : 08-03-04 21:57

> Du har fået et svar, men ellers er den rigtige gruppe

Ups den havde jeg lige misset, er smuttet der over, og prøver at spørge der.

Mvh

Jesper