Spammail
Fra : Robert

Dato : 08-03-04 13:40

Jeg har gennem et par mdr. brugt "SpamFighter" til at fjherne spammail med.
Imidlertid virker den ikke så godt på min XP-maskin.
Findes der et andet program der kan erstatte "SpamFighter"?
Robert

Fra : Calle.

Dato : 08-03-04 16:30

www.spampal.org

--
Calle.

Fra : Allan Bojsen

Dato : 08-03-04 23:41

On Mon, 8 Mar 2004 16:30:28 +0100, "Calle." <fake@fake.fake> wrote:

>www.spampal.org

eller http://www.cloudmark.com/products/spamnet/

Mvh. Allan Bojsen
www.nettips.dk - tips til nettet

Fra : Robert

Dato : 09-03-04 08:52

Tak for hjælpen, jeg tester programmerne på min PC.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 09-03-04 09:19

"Robert" <a@a.dk> wrote in news:c2jt3b$hcs$1@news.net.uni-c.dk:

> Tak for hjælpen, jeg tester programmerne på min PC.

Jeg bruger selv spampal med stor success. Jeg har fjernet alle blacklist og
bruger kun bayesian plugin (kan findes på selvsamme side). Det virker
rigtigt godt - omend den er afhængig af en jævn strøm af spammails for at
virke korrekt. Af en eller anden grund, så bliver den unøjagtig, hvis spam-
andelen af mine emails er under 10% ... eller noget i den retning.

Problemet er dog ikke større, end at jeg kan slå *-aliasset på mit domæne
til igen, og så får jeg typisk nogle hundrede spammails i døgnet ... bare
for ligesom at få spampal op på dupperne igen.

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Programmer's code comment:
//It probably makes more sense when you're stoned.

Fra : Propellen

Dato : 09-03-04 14:09

"Robert" <a@a.dk> skrev <c2hpj5$qs9$1@news.net.uni-c.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news :

>Jeg har gennem et par mdr. brugt "SpamFighter" til at fjherne spammail med.
>Imidlertid virker den ikke så godt på min XP-maskin.
>Findes der et andet program der kan erstatte "SpamFighter"?

Jeg har nu brugt Spampal i en halvt års tid. Og det er med stor
success. Det kan jeg varmt anbefale. Og det virker ganske glimrende på
Win XP Pro.
--
/Prop

Fra : Peter

Dato : 09-03-04 17:23

Prøv at opdatere til Spamfighter v.2.4.3.
Den opdatereing har løst de problemer jeg har haft så nu køre den perfekt.
Dagens Spamfighter høst: 9

Køre XP Home - Outlook express 6.0 - 12 emailadersser fordelt på 3 kontoer

Vh Peter