Andet multimedie
bentjuul 3670
S: MovieClouds
Fra : Morten Lind

Dato : 08-03-04 13:23

Hej - Er der nogen her, der bruger MovieDVsuite eller andre
MovieXPRODUCTS?

Jeg har en plug-in fra aist til nævnte programmer, der hedder
MovieClouds - Design on Cloud Nine.

Original emballage og licens
M.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-03-04 17:57

fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com (Morten Lind) skrev
:

>Hej - Er der nogen her, der bruger MovieDVsuite eller andre
>MovieXPRODUCTS?

Brug en markedsgruppe til handel, i debatgrupperne er det
uønsket.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Morten Lind

Dato : 08-03-04 21:56

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

> fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com (Morten Lind) skrev
> :

> Brug en markedsgruppe til handel, i debatgrupperne er det
> uønsket.

Det må du da undskylde, Knud - så smider jeg den bare ud. Det var bare
ment som en venlighed.
M.