Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Point Of View FX5600 XP 128MB mangler str~
Fra : Henry

Dato : 08-03-04 11:59

Hej jeg har købt et Point Of View FX5600 XP 128MB 2,8Ns hos 2it.dk Online
Shop
altså en Xtreme Power, 128MB DDR/128-bit, 350/700 ikke at forveksle med den
langsommer model

Når jeg tilslutter den og henter nyeste detonator driver klager den over der
ikke er nok strøm.
den skriver Nvidia system sentinel rapoterer at det nvidia grafikort ikke
har modtager nok strøm.
og at den nedsætter ydeevnen for at der ikke ske et systemnedbrud

Der står ellers på min strømforsyning 400w så kan det virkeligt være rigtig
og kræver
Point Of View FX5600 XP 128MB 2,8Ns mon virkelig en ekstra strømtilførsel,

mit bunkort er et ecs k7s5a pro og kan man give den mere strøm der

--
Med venlig hilsen Henry

http

Fra : Nic

Dato : 08-03-04 12:12

> Når jeg tilslutter den og henter nyeste detonator driver klager den
over der
> ikke er nok strøm.
Har du tilsluttet strøm? ;)

Fra : Henry

Dato : 08-03-04 12:34

"Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> over der
> Har du tilsluttet strøm? ;)

> ikke
>
> Har du tilsluttet strøm? ;)

Tak for svar

Nej det har jeg ikke, jeg har samlet computer i 96,97, 99, 2001,2002 med
grafikort.
og jeg har aldrig skulle tilslutte strømstik til grafikkort, de har altid
fået strøm via ISA,PCI,AGP,
men sådan er det måske ikke mere ??
Men så undre det mig at der ikke er stik med strømtyv med,
men mener du godt nok at en 5600fx skal have ekstra strøm ud over hvad den
modtager via AGP,
jeg fik nemlig ikke instruktion med .

Mvh
Henry

Fra : Henry

Dato : 08-03-04 13:14

"Henry" <henryjorgensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> langsommer model
>

> Når jeg tilslutter den og henter nyeste detonator driver klager den over

Sorry jeg fik øje på et alm. stik bag på kortet
så nu virker det.

mvh Henry

Fra : Nic

Dato : 08-03-04 14:03