rette/omdøbe operatør menu i T610
Fra : Kim Schulz

Dato : 08-03-04 08:01

hejsa
jeg har en t610 som blev "født" som et Orange produkt. Derfor har den i
menuen et ikon der hedder Orange og som giver en adgang til orangeworld.

Da jeg ikke er har orange abbo, og jeg ikke ønsker at bruge orangeworld,
så ville jeg gerne ændre denne knap til at give mig adgang til noget
andet. Kan det lade sig gøre?

--
Fund of Fundanemt - Join the User Group
http://www.fundausers.org | join #fnug @ irc.freenode.net

Fra : Dennis Nielsen [9400~

Dato : 08-03-04 08:51

Jeg ved ikke helt om det virker, men hvad med at prøve et 10-13 sek.
trick... ?

Jeg synes jeg har læst om det, men jeg er ikke helt sikker....! Prøv evt
esato.com, de har et kæmpe forum hvor du får de fleste spørgsmål besvaret
bare ved at lede og læse...

Med Venlig Hilsen

Dennis Nielsen