Nulstille ordbog i T610
Fra : Kostas

Dato : 08-03-04 07:56

Konen har en T610 hvor ordbogen opfører sig sært.

Taster man 3 x . kommer der normalt en men nu er den begyndt at lave en
i stedet for. Og den har hun aldrig brugt.

Kan man "nulstille" den så den også sletter eventuelle ord man selv har
tilføjet i ordbogen ?

Kostas

www.supertips.dk
Ny sæson Superligatips starter snart!

Fra : Dennis Nielsen [9400~

Dato : 08-03-04 08:48

Hej Hej Kostas...

Hvis du går ind i "skriv ny" -> "mere" -> "mine ord"...

Der kan du slette de ord du har "tilføjet" ordbogen...

Med venlig Hilsen

Dennis Nielsen