josh stone???
Fra : Krumme

Dato : 07-03-04 16:38

Jeg hørte radio den anden dag i bilen, hvor der blev spillet et soul-nummer.
Nummeret var muligvis et cover. Jeg tror ikke hendes version er ret gammel.
Det lød meget "nutidigt"

Pigen var så vidt jeg hørte fra England og var 17 år gammel.

Speakeren sagde at hun hed noget i retning af "josh stone", men google er
ikke min ven lige i dette tilfælde.

Er der nogen der kan gætte hvad pigen hedder?

mvh:
Krumme

Fra : Krumme

Dato : 07-03-04 16:41

Jeg fandt hende. Hun hedder "Joss stone"

mvh:
Krumme

Fra : Morten Holm

Dato : 07-03-04 22:19

Og hun er en kanon sanger.. Den stemme.. MUMS...

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 07-03-04 22:25

Morten Holm <Miniholm@hotmail.com> wrote:
> Og hun er en kanon sanger.. Den stemme.. MUMS...

Jeps - der er nogle gode videoer her
http://www.mtv.com/bands/az/stone_joss/audvid.jhtml

/ Flying Hotdogs