Siemens S55 og Ipaq
Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 07-03-04 14:26

Er der nogen der har erfaringer med at få de 2 til at lege ordenligt
sammen - mine egne erfaringer er ikke just succesfulde.
Jeg kan ikke komme på nettet - den ringer op - men kommer så med diverse
pptp fejl.

mvh,

Martin Rise Christensen

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 07-03-04 23:25

"Martin Rise Christensen" <junk@rise.dk> writes:
> [...]
>sammen - mine egne erfaringer er ikke just succesfulde.
>Jeg kan ikke komme på nettet - den ringer op - men kommer så med diverse

Hvis det er GPRS, så kunne du kaste et blik på
http://www.pocketfreak.dk/guides/onlinetelmore.html - eller i vores forum,
hvor det er diskutere en del.

Jeg har min iPAQ 2210 til at gå på nettet via Telmore GPRS på min Siemens
S55 - så det kan sagtens lade sig gøre (Indrømmet: Det kræver liiige lidt
tid at få det til at spille).

Mange hilsner

Kasper Hyllested
www.pocketfreak.dk
- dansk site om Pocket PC'er

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 07-03-04 23:57

"Kasper Hyllested" <hyllested@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det er GPRS, så kunne du kaste et blik på
> http://www.pocketfreak.dk/guides/onlinetelmore.html - eller i vores forum,
> hvor det er diskutere en del.

Smukt lige det jeg havde brug for - tusind tak!

Mvh,

Martin Rise Christensen