Udgive Outlook kalender på WWW
Fra : GiWeo

Dato : 06-03-04 15:04

Hejsa

Jeg vil gerne i Outlook 2000 kunne udgive kalenderen som på www som
htlm fil - men når jeg klikker på "kalender" og derefter "filer, udgiv
på web" kommer denne fejlmeddelelse
http://www.linkssiden.dk/outlook.jpg som jeg ikke fatter en lyd af.

Går jeg i kontrolpanel/tilføj-fjer programmer og klikker på Internet
Explorer, får jeg bare en pop-up med "ugyldig inf fil"

Nogle forslag ??

Windows XP

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Bytofair

Dato : 09-03-04 09:00

Jeg har forsøgt det du angiver - og kan ikke genskabe problemet iøvrigt har
jeg så outlook 2003.

MVH