E-Mail
webnoob 5265
Outlook og AutoComplete
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 06-03-04 14:37

Hej NG!

Jeg er ved at blive tosset på Outlook snart...!
Der BURDE jo være den funktion der hedder AutoComplete, dvs. at man kun
behøver at skrive de første par bogstaver i TIL linien, så udfylder Outlook
resten... Men tror i det virker? Nææh nej... 4 af mine mange kontakter
virkede - Resten gjorde ikke...

NÅ! Så fandt jeg ud af, at man kan slette en *.NK2 fil (Noget i retning af
Outlook Internet Settings.nk2)
Det gjorde jeg så!

Det resulterede i at nu virker INGEN af mine kontakter med autocomplete...

Andre der har oplevet det samme? - Løsningsforslag?

Lasse Rønlev

Fra : Jan

Dato : 07-03-04 15:32

Hej

Jeg behøver vel ikke at spørge dig om du har sat hak i Automatisk kontrol af
navne og forslå navne under skrivning i Til, cc og bcc felter, under
menupunktet avancerede e-mail indstillinger ?

vh
Jan

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 07-03-04 22:12

Heh
Nej gid jeg var så dum... Desværre er der flueben i den... Men godt forsøg
ellers!

Lasse