varme måling af dpu
Fra : Søren Højrup

Dato : 06-03-04 12:10

Hej allesammen
er der ikke nogen der kan hjælpe mig jeg vil gerne vide hvor varm min gpu
bliver..
Hvordan gør jeg det?????

Fra : Søren Højrup

Dato : 06-03-04 12:16
Fra : Pondus [4291]

Dato : 06-03-04 12:17

"Søren Højrup" <soerenhoejrup@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Hej allesammen
> er der ikke nogen der kan hjælpe mig jeg vil gerne vide hvor varm min gpu
> bliver..
> Hvordan gør jeg det?????

hvis du har et ati kort kan det ikke lade sig gøre.
har du et nvidia så kan nvidia kontrol panel vise det (tror jeg)
ellers må du sætte en probe ind på køleprofilen og aflæse ekstern temp.

mvh
kuno

Fra : Henrik Dissing

Dato : 07-03-04 16:48

On Sat, 6 Mar 2004 12:17:22 +0100, Pondus [4291] wrote:

>hvis du har et ati kort kan det ikke lade sig gøre.

Nåh, jeg kan da godt se temperaturen på mit 9800XT i Catalyst 4.2
kontrolpanelet.
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Pondus [4291]

Dato : 07-03-04 19:21

"Henrik Dissing" <sorry@drowned.in.spam.invalid> skrev i en meddelelse

> Nåh, jeg kan da godt se temperaturen på mit 9800XT i Catalyst 4.2
> kontrolpanelet.

Hej Henrik

det var jeg ikke klar over men jeg kan ikke på mit R9700pro

mvh
kuno

Fra : Brian Lund

Dato : 08-03-04 17:57

> Hej Henrik
>
> det var jeg ikke klar over men jeg kan ikke på mit R9700pro

Det kan også kun lade sig gøre på XT kort og visse kort fra Tyan(?).

Brian