Søger tittelsang til film
Fra : Badazz

Dato : 05-03-04 21:02

Søger navnet på tittelsangen på den film der startede her klokken 20:55 på
tv2 (Clueless. Amerikansk Romantisk Komedie)

nogle der ved hvad den hedder?

Mvh Brian

Fra : Michael-7500

Dato : 05-03-04 21:40

Var det ikke Kim Wilde med "kids in America" ? Det tror jeg ....

Fra : Sulley

Dato : 05-03-04 22:03

"Michael-7500" <michael7500@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Var det ikke Kim Wilde med "kids in America" ? Det tror jeg ....
>

> "Badazz" <brian@REMOVEbadazz.dk> skrev i en meddelelse

Jepper, det lød som den!

Suley

Fra : Peter & Louise

Dato : 06-03-04 13:43

Det var vist ikke Kim Wildes version, men Kids in America var det (syntes
den virkede for "rocket" til Kim Wilde)
mvh Peter

Fra : Bjarne

Dato : 06-03-04 15:48

On Sat, 06 Mar 2004 13:42:57 +0100, Peter & Louise wrote:

> Det var vist ikke Kim Wildes version, men Kids in America var det (syntes
> den virkede for "rocket" til Kim Wilde)
> mvh Peter

Ganske rigtigt, det var ikke Kim Wilde, men en coverversion af The Muffs.
For øvrigt en ganske fed udgave

--
/* Bjarne */

Fra : Badazz

Dato : 06-03-04 23:18

Jeg takker til alle. der har været behjælpelige...