Q: Fra Ti 4200 til 9800XT
Fra : LC

Dato : 05-03-04 20:31

Er der noget specielt jeg skal være varsom med

Afinstallere Nvidia Drivere
lukke Pc i med Radeon XT
vente på Win Desktop i med cd
og Voila eller hva :))

Mvh Lars

Fra : N´far

Dato : 05-03-04 23:33

"LC" <boohfjernmig@it.dk> skrev i en meddelelse
> Er der noget specielt jeg skal være varsom med
>
> Afinstallere Nvidia Drivere
> lukke Pc i med Radeon XT

Ud med 4200 først
(åben køleskab, elefant ud, giraf i, luk køleskab...

> vente på Win Desktop i med cd
> og Voila eller hva :))
>
> Mvh Lars

Hent evt. Driver Cleaner. Prg. har en readme file...

Fra : Bjørn

Dato : 05-03-04 23:45

> Ud med 4200 først
> (åben køleskab, elefant ud, giraf i, luk køleskab...

Hehe :)

Fra : Brian Lund

Dato : 06-03-04 18:26

> Er der noget specielt jeg skal være varsom med
>
> Afinstallere Nvidia Drivere
> lukke Pc i med Radeon XT
> vente på Win Desktop i med cd
> og Voila eller hva :))

Nej...

Afinstaller Nvidia driverne
Luk PCen og skift kortene ud
Tænde computeren, gå ind på www.ati.com og hent den nyeste driver og
installer dén ;)

Brian

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-04 10:49

Er det ikke noget med at et skift fra ATI til nVidia (eller omvent) kræver
en format c: for at få driverne til at virke 100% ???

--
Med Venlig Hilsen
Anders

Byt --(a)-- med @

Fra : Bernhard Ege

Dato : 07-03-04 11:00

"Anders Ugelvig" <anders_ugelvig--(at)--hotmail.com> wrote in message
> Er det ikke noget med at et skift fra ATI til nVidia (eller omvent)
kræver
> en format c: for at få driverne til at virke 100% ???

Nej, det er slet ikke nødvendigt. Driver Cleaner er heller ikke
nødvendig (og den fjerner alt for meget). Windows vil bagefter ikke
kunne genkende et geforce kort mere da driver cleaner har fjernet en del
af windows egne *.inf filer. Ret skidt program.

Du kan rolig gøre som Brian Lund skrev. Hvis du synes det var for kort
en beskrivelse så kan du læse den jeg gav her:

mvh Bernhard

Fra : LC

Dato : 07-03-04 23:39

Takker for svarene nu kører det uden en reinstallering af systemet