Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Nyt grafikkort - for 5. gang på 5 mdr... J~
Fra : Nic

Dato : 05-03-04 19:53

Ja...

Hvad ksal jeg sige...

Havde et GF4 ti4200 som jeg solgte til en ven... Skal love for det er
fortrudt flere gange!

Købte et FX 5600... Fortrød da det jo ikke var hurtigere, så solgte
det igen...
Købte et Sapphire Radeon 9800 Ultimate - Hurtigt, Lydløst men VARMT. -
Var (er) dog nvidia-mand, så solgte det igen.
Købte et FX 5900 for en formue. Godt kort, Asus versionen. Dog larmede
det for meget, så jeg solgte det...
Købte et FX5600, denne gang MSI's version, da det var næsten lydløst,
og jeg fandt ud af jeg kunne nøjes... Det kunne jeg ikke, så det er
netop sat til salg i markedsgruppen.

Derfor! Nu skal jeg have fundet det rigtige!!!

Kravene er:
Lavt lydniveau
TV-out
Nvidia-kort

Er vi ude i noget fx5700 eller 5900 hvis den findes i en lavt
lydniveau-version?

PC Specs:
P4c 2800Mhz HT
1GB Dual DDR400 ram
i865 Chipset

Osv osv...

PLEASE HELP ME!

--

Nic

(remove all xyz from email address to reply)

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 05-03-04 20:30

Nic wrote:
> Ja...
>
> Hvad ksal jeg sige...

<KLIP historien om mange grafikkort>

> PLEASE HELP ME!

Tjah... jeg kan godt hjælpe, men det bliver ikke med en anbefaling af et
grafikkort

Få dig et liv!

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Nic

Dato : 05-03-04 20:35

> Få dig et liv!

Jeg forsøger ;)

Fra : SA

Dato : 05-03-04 20:40

"Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk> wrote in message

> Jeg forsøger ;)

Nu ved jeg jo ikke hvor gammel du er, men "here goes"

Find en sød pige, bliv gift(evt. få et barn).................. så skal du
nok få noget andet at bruge din tid og penge på

/SA

Fra : Nic

Dato : 05-03-04 20:44

> Find en sød pige, bliv gift(evt. få et barn).................. så
skal du
> nok få noget andet at bruge din tid og penge på

Det har jeg.

Fra : JoOngle

Dato : 05-03-04 23:28

"Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Købte et FX 5900 for en formue. Godt kort, Asus versionen. Dog larmede
> det for meget, så jeg solgte det...

Så køb et FX5900 eller 5950 fra MSI.

Det er super-stillegående og jeg har NUL brok eller bøvl med det.
Jeg kunne overclocke det til et 5950 kort (fx5900 kortet) uden
problemer og uden særlig varmeudvikling. Kortet har godt nok
en dobbeltblæser (2 blæsere / oven/under) men den larmer
virkelig ikke!

Thumbs up for det kort!

Mvh
JoOngle

Fra : Nic

Dato : 06-03-04 13:13

> Thumbs up for det kort!

Det koster kassen gør det ikke?

Fra : JoOngle

Dato : 06-03-04 19:55

"Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Det koster kassen gør det ikke?

Jow - det er ikke ligefrem billig, jeg gav 3300,- for versionen med DVI
og VideoIN/Out-breakout box da den ellers koster 3690,- men det
er jo mulig den er billigere nu.

Grunden til at jeg anbefaler den er at jeg har forsøgt endel kort
ligesom du har, og fandt så "vidunderkortet" og det er altså værdt
at betale noget ekstra for. Desværre må jeg konstatere at man
ALTID får hvad man betaler for :/

/JoOngle

Fra : Jakob M

Dato : 06-03-04 14:14

> PLEASE HELP ME!

Kig på posten lige nedenunder (5/3 15.40). God ydelse, lavt støjniveau og
fornuftig pris.

Mvh
Jakob

--
Se min vandkøling, OBS 700KB
http://home.tiscali.dk/behjm/vandkoeling/vand.htm

Fra : Nic

Dato : 06-03-04 14:27

> Kig på posten lige nedenunder (5/3 15.40). God ydelse, lavt
støjniveau og
> fornuftig pris.

Kunne ikke finde det på EDB.priser? (dansk butik tak)

Fra : Jakob M

Dato : 07-03-04 21:57

> Kunne ikke finde det på EDB.priser? (dansk butik tak)

Du køber et hvilket som helst 9800Pro kort og sætter denne køler på
http://www.multitech.dk/mysqlshop/varedetalje.asp?varenr=cpu9xx
Voilá, så har du et HS 9800Pro Ice.

Mvh
Jakob

Fra : Nic

Dato : 07-03-04 23:08

> Du køber et hvilket som helst 9800Pro kort og sætter denne køler på
> http://www.multitech.dk/mysqlshop/varedetalje.asp?varenr=cpu9xx
> Voilá, så har du et HS 9800Pro Ice.

Tak for det, men uanset hvor nemt det er, så foretrækker jeg at købe
det out of the box :)