3310
Fra : Jann Munch

Dato : 05-03-04 11:30

Hej Alle

Er den lykkelige ejer af en 3310 som er låst op og tager alle simkort. Men
prb er at jeg ikke kan ringe fra den ej heller ringe til den..
Kan både sende og modtage SMS
SÅÅ?????????? hvad er det jeg gør forkert

VH
Jann

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-04 11:45

Enten har du spærret dine telefon for alle opkald, eller også er der et
problem hos dit teleselskab. Har du talt med dem?

Fra : Jann Munch

Dato : 05-03-04 12:03

Hejsa
Enten har du spærret dine telefon for alle opkald,
Hvordan gør man det og hvordan åbner man den så???

Kortet virker i min Ericson.

VH Jann

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-04 12:29

> [...]
> prb er at jeg ikke kan ringe fra den ej heller ringe til den..
> Kan både sende og modtage SMS
> SÅÅ?????????? hvad er det jeg gør forkert

Noget kunne tyde på, at telefonene er spærret på IMEI!

Helmut Lotti

Fra : Jann Munch

Dato : 05-03-04 12:44

"Helmut Lotti" <HelmutL(SnabelA)ofir(Prik)dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Men

> Noget kunne tyde på, at telefonene er spærret på IMEI!

OG det betyder Er hel grøn i dette da det er min svigerindes som jeg har
fået låst op::
Hjølp søges
VH
Jann

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-04 13:31

"Jann Munch" <jann.munch@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> OG det betyder

At teleselskabet/teleselskaberne har spærret for, at netop denne telefon kan
bruges i deres netværk!

Helmut Lotti

Fra : Kasper Munch Munch

Dato : 05-03-04 13:52

Det betyder så at den er til at smide i skrallespanden!!!!
Vh
Jann

Fra : DonE

Dato : 05-03-04 14:40

Kasper Munch Munch fandt sit tastatur og skrev:
> Det betyder så at den er til at smide i skrallespanden!!!!

Der kan også bare smides et nyt IMEI nr i den!

--

/DonE

Fra : Kasper Munch Munch

Dato : 05-03-04 14:56

> Der kan også bare smides et nyt IMEI nr i den!
>
> --
>
> /DonE

Og hvordan gør man lige dette???

VH
Jann

Fra : DonE

Dato : 05-03-04 17:59

> Og hvordan gør man lige dette???
>
> VH
> Jann

NokTool 18 kan klare det.
Har gjort det selv! En veninde havde en knust Nokia 3410
hvor jeg fik hendes IMEI nr fra. Smed den ind på hendes Nokia 3310
som var gået i 'baglås'.....og nej! Den var ikke stjålet.

--

/DonE

Fra : Jann Munch

Dato : 07-03-04 10:42

> [...]
> hvor jeg fik hendes IMEI nr fra. Smed den ind på hendes Nokia 3310
> som var gået i 'baglås'.....og nej! Den var ikke stjålet.

Er der en mulighed for en lille anvicning i bu af NOKTOOL 18
VH
Jann