Kan kalenderen i Outlook gemmes og overfør~
Fra : JS

Dato : 04-03-04 18:43

Kan man gemme kalenderdelen i outlook og hente den ind i outlook på en anden
computer?

Fra : Nestor

Dato : 04-03-04 20:07

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan man gemme kalenderdelen i outlook og hente den ind i outlook på en
anden
> computer?

Ja, det kan man godt. Tryk på Filer - datafilstyring - åben mappe. Kopier
den fil som hedder Outlook.pst, her ligger dine mails, mailadresser og din
kalender

Fra : JS

Dato : 04-03-04 21:27

"Nestor" <Dontneed@no.spam> skrev i en meddelelse

> [...]
> den fil som hedder Outlook.pst, her ligger dine mails, mailadresser og din

Ja, den funktion kender jeg godt, men det er kun kalenderdelen jeg ønsker at
overføre. Kan man det?

Fra : Jørn Andersen

Dato : 04-03-04 22:30

On Thu, 4 Mar 2004 21:27:03 +0100, "JS" <js_539@hotmail.com> wrote:

>Ja, den funktion kender jeg godt, men det er kun kalenderdelen jeg ønsker at
>overføre. Kan man det?

Er det ikke bare at:
1) lave en kopi ("med det hele")
2) herefter slette mails m.v. (og evt. komprimere)
3) Kopiere denne ("den reducerede") over til den anden maskine
4) Kopiere den oprindelige (den "med det hele") tilbage på sin
oprindelige position (dvs. lade den overskrive "den reducerede").

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj